Gå til innhold

Ang 17.mai antrekket....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa fikk en festdrakt (bundad) til jul som ho skal bruke... Men, går det an å bruke joggesko i stede for bunadsko? Vi var å titta på bunadsko idag, og de var så rare på foten. Så heller ikke ut som at ho syns de var noe gode å gå i...

Er kun denne ene dagen ho skal bruke bunaden i år...

meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ha vanlige sko evt sandaler. Gidder ikke kjøpe bunadsko for kanskje bare en dag!

Ikke sikkert han går en gang!

Skrevet

vi skal bare bruke di baby skoene. di første skoa da. vis noen skjønner. kjøper ikke bunad sko til en unge som knapt kan gå. gjør ikke noe med jogge sko på små barn syntes jeg. værre om en voksen hadde kommet i bunad og jogge sko.

Skrevet

mi er forresten nesten 21 mnd i mai og kan gå men skal vel bruke vogna mest så da gidder jeg ikke stresse med det :)

Skrevet

Ja, det er jeg faktisk enig i:)

Skrevet

Jeg synes det høres litt rart ut med joggesko til bunad, egentlig. Ville ikke valgt det selv. Men andre vanlige sko er sikkert ok. Tror vi kjøper et par helt vanlige svarte pensko, som hun kan ha til andre kjoler også. :-)

Skrevet

Vi kjøpte bunadssko fra Ponny til 199 kr. Med avtagbar spenne:) Syntes de så gode ut jeg, med skinnsåle.

Har strikkebunad vi da;)

Skrevet

Kjøpte noen fine sandaler til jenta vår nå, så på de bunadskoene, men de så jo så ubehagelige ut.

Skrevet

........ingen grunn til ikke å kjøpe bunadssko, når de nå er på salg på OBS til utrolig lave kr. 99!!! Kjempefine var dem også........;)

Skrevet

har kjøpt hvite sommer sko jeg da.. kanskje feil farge, men de kan hun bruke hele sommeren og så ser de super gode ut :))

Skrevet

tulla her i huset skal ha på seg noen svarte pensko som går det det meste av pentøy hele året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...