Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 12 uker igjen..puh!! Har vært tøft hittil. Premature rier, bekkenløsning, sure oppstøt, vond rygg, kvalme, svimmelhet, hjertebank, vann i kroppen, brystspreng. Men er nok ikke alene om alt dette og jeg hadde gjort det 1000 ganger igjen, for er så glad i babyen i magen;) Håper de siste 12 ukene går fort, men har hørt det motsatte!!!!. Ha en fin dag alle sammen, jeg er bare lykkelig for å ha kommet så langt;)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Hei og velkommen hit til oss.. He he, nei det er ikke bare bare å være gravid, mye man liksom skal igjennom Men det kommer til å bli såååå koselig å få se babyen etter så mange måneders venting.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Tusen takk;) Ja, det skal bli ufattelig deilig når ho endelig er klar til å se dagens lys. Har to venninner som fødte forrige uke og ble bare enda mer utålmodig vettu!! Hehe;)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Velkommen etter:-) Spørs vel om ikke vi ses på sykehuset også, hvis alt går etter planen?? :-) Lurer på om jeg vet hvem du er forresten? TRor vi har samme lege ihvertfall? Eller hadde..
Gjest Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Hei!! Ja, du har termin to dager før meg du!! Skal ikke se bort ifra at vi møtes på sykehuset! Nå ble jeg nysgjerrig her.. vet ikke hvem du er.. ser ingen bilder på siden din. Jeg hadde ho angelica kerane som lege (selvom jeg aldri har møtt ho.. var bare vikarer der borte).. har bytta nå, for var så mye tull. Er det ho du har??
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Hadde ho jeg også, men vet ikke helt hvor det har blitt av ho jeg..går til ho nye der oppe, Victoria eller hva ho heter.. Vi møttes på venterommet en gang vet jeg:-)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 å?? Pokker, det husker jeg ikke!! Er det mulig?! Vet jeg hvem du er fra før? Eller har du bare sett meg der borte??
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Har bare sett deg der(tror jeg).. hVor gammel er du da? Fløy endel på City og Punctum for noen år siden..Dvs. sånn cirka hver helg, hehe..
Gjest Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 Hehe!!! Jeg er 25 år. Fløy mye på city før jeg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå