Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Pokkers Telenor var på fredag og gjorden en jobb på en boks hos naboen min, i mellomtiden kobla dem ut min tlf og nett... Som de så skulle koble på igjen når de var ferdige... Det skjedde aldri... Jeg ringte dem 3 ganger på fredag, men niks... Montørene var ikke på jobb lengre, så d ble ikke ordnet før mandag (( GUD så sinna jeg ble!!! Så nå sitter jeg hjemme alene med ungene hele helga uten internett og uten hustelefon... *HULK* Jeg hater Telenor. Forøvrig: Jeg savner BIM og alle dere koselige mennesker her inne. Jeg har fått den nye vogna mi i posten, og den var helt super. Som ny. Veldig fornøyd. Bebisen har nå 61 dager igjen i magen... Jeg kommer STERKT tilbake på mandag! Ha ei riktig riktig fin helg alle medgravide der ute i BIM-verden. VI snakkes over helga igjen *god helg klem*
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Æsj så kjedelig da... Man blir jo helt avhengig av BIM... Ha en fin helg da, selv om det betyr uten internett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå