Gå til innhold

Dagens fangst...! (fra scrappemessen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom jeg hjem med:

Revolution og alfabetet Finale.

Sophisticate-settet

Flere dies

Clear stamps fra fancypantsdesign

2 stk 12"x12" album

Masse Primablomster, stempelputer og andre småting.

Nå gleder jeg meg til leggetid for de små. Da skal de store prøvesveive... *s*

Noen fangst på dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.....Tipper det er lett å svi av noen lapper der ja......

Skrevet

Åhhh...nå er jeg helt fortapt i den Revolution-maskinen. Tror jeg har kjøpt noen flotte dies denne gang. Til tangen har jeg veldig mange dies som bare støver ned, men de diesene jeg har kjøpt til Rev-maskinen, tror jeg er veldig allsidige. Den flourishen og puslespillbitene. De er allerede i bruk.

Nå skal hobbysiden oppdateres! *s*

Skrevet

Og linken til hobbysiden din...???

Jeg vet jeg har vært der før, tror jeg må lagre den under favoritter om det er greit.... ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte meg cuttlebugen jeg da , noen bazill ark og magnolia stempler + 1 dies (fant bare 1 jeg hadde lyst på)

Skrevet

Gratulerer med Cuttlebugen da!

Jeg vet at mange foretrekker den framfor andre stansesystemer, men Revolution er jo bare rålekker!

Skrevet

Fikk tak i 2 magnolia stempler jeg da.. Så ble ikke så mye dyrt denne gangen.. hehe..

Skrevet

Mmmmmmmmm skulle gjerne ha vært på messen jeg også. Erd et den på Skedsmo dere har vært på eller har det vært flere arrangerte i helgen?

Men her har snuppa hatt oppi 40 i feber siden onsdag kveld, i dag har den bare vært rundt 37,5-37,8 selv om det ikke regnes som feber syntes vi ikke det var noe lurt å ta henne med ut.

Gleder meg til å se den oppdaterte hjemmesiden din Trolltusssa at du la igjen en del penger var jo ikke uventet da.

Håper dere andre blir godt fornøyde med fangsten deres.

Skrevet

Jeg kjøpte meg også cuttlebug. Var veldig frem og tilbake lenge, men endte opp med den.. og nå tror jeg at jeg angrer. Ellers kjøpte jeg et alfabet(revolution), masse ark, 9 magnolia(tror det ble 9), en oppbevaringsveske til småstæsj som sakser, pensler og lignende, coluzzle og et sett med clearstamps. Brukte ALT for mye penger ; )

Skrevet

Og så kjøpte jeg H2O maling som jeg er veldig fornøyd med : )

Skrevet

Hva bruker du den H2O-malingen til?

Jeg har sett den, og vurderte å kjøpe, men aner ikke hva jeg skal bruke den til. Er det til stempler?

Forresten, hvorfor angrer du på Cuttlebug-kjøpet?

Skrevet

Hvilket alfabet kjøpte du da?

Skrevet

på messa i skedsmohallen i helga som var dere og eller? jeg dro helt fra trondheim i lag me ei venninne..brukte 8000 tilsammen vi!:o/

Skrevet

Oh my! 8000!! Hehe... jeg hadde med gubben og ungene, så jeg måtte forte meg! Det ble heldigvis litt billigere.... Kjøpte noen nye stempler pluss endel div. dies til cuttlebuggen min ;=)

Skrevet

Jeg bruker H2O malingen til å male inni stempler. Syntes det blir fint med det skimmeret som det får. ellers så bruker jeg de tusjene som man får kjøpt i de fleste hobby-butikker, og maler med de. Det er også veldig greit : )

Jeg angere på kjøp av Cuttlebug fordi jeg ikke vet om den kommer til å bli brukt. Og det er litt mye penger å bruke på noe som ikke blir brukt..

Og så er jeg litt usikker på om den tar alt like godt, slik som den sier..

Alfabetet jeg kjøpte heter Journal.

Har du noen av disse maskinene?

Skrevet

Ser lenger opp at du har kjøpt revolution... Håper du er fornøyd med den.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...