Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Vi er en jentegjeng som har startet vinklubb. Så tenkte jeg det var sikkert noen kreative sjeler her inne som hadde forslag til navn til oss Alle forslag mottas med takk!!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Altså navn på Vinklubben? Eller på gode viner som må prøves?! Begge deler?!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Tar gjerne imot navn på viner også, men det var helst navn på klubben jeg tenkte på. Jeg har forøvrig vært mer enn 2 timer vekk fra min lille sønn på 9 mnd. Jeg gruvde veldig på forhånd, men det gikk kjempebra og jeg hadde det veldig gøy!!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Klubben; Ces`t la vin? Vininnene? Er ikke så kreativ av meg i dag:p Anbefalt vin er Villa Pucchini. Den er litt vanskelig å få tak i men den er SÅ verdt det! Så bra at det gikk flott med tid vekk fra ham og at du koset deg! Jeg skal snart vekk fra min 7,5 mnd prinsesse i 48 timer jeg:( Det gruer jeg meg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå