NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Kjoeper dere det? Jeg har i hovedsak tenkt aa amme, men kjoeper en manuell brystpumpe og noen flasker ogsaa. Tenker at naar babyen er ca 3-4 uker kan vi forsoeke aa gi en flaske hver dag, slik at babyen ogsaa laerer seg aa drikke av flaske. (Faar da litt mere frihet tenker vi, og mannen min kan faa en koselig mate-stund med babyen hver dag.) Avent har en fin liten flaskevarmer og sterilisator, og her i USA koster det ikke all verden. Noen som har erfaring med disse to tingene? Er det nyttig aa ha dersom man bare bruker dem en gang om dagen, eller blir det bare bortkastete penger og plass?
*Mustang Sally* Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jeg amma kun i 9 dager med lillegutt. Så det ble endel flasker. Aldri hatt bruk for hverken flaskevarmer ellr sterilisator. Så det kommer egentlig bare ann på deg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Vi måtte over på flasker fra begynnelsen av (i tillegg til amming) og brukte bare en vanlig kjele til å koke flasker og pumpe i.... Når jeg skulle varme melk satte jeg den i vannbad i et litermål.
Fire småtroll Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Hvis du skal gi bare en flaske i døgnet er det egentlig helt unødvendig, men jeg som har "defekte" pupper og er nødt til å fore opp ungene på flaske og morsmelkerstatning har hatt mye glede av flaskevarmeren. Men noen sterilisator har jeg aldri brukt, vasket flaskene i oppvaskmaskin, og kokte de noen min i en stor kjele etterpå, ikkenoe stress det.
ennaH Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg savna det aldri med førstemann, i alle fall. Brukte kjele og kokende vann til sterilisering, varmt vann fra springen til flaskevarming.
kaja 73 Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 her i huset blir flaskene vasket i maskin eller for hånd .....fyller flaskene med vann rett fra vannkokeren,har da tutene i en skål ,tror nok det tar kværken på nok av basillusker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå