Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom mamma og pappa en tur i dag for å vise fram hva slags bilsete vi skulle kjøpe til småtten ;) Mamma og pappa syns sete var kjempefint ;) Så sier pappa:" Hvis jeg får låne bilen din (har en subaru impreza gt med gullfelger) og hente noen folk som kommer fra vinklubben så skal dere få bilsetet som takk for lånet av bil!"

Jeg ble så sjokkert! Det er første barnebarnet dems, og de har allerede betalt vogna for oss!! Jeg er sååååå glad i mamman og pappan min! Men vet nesten ikke hva godt jeg kan gjøre for de tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohoi ja du var heldig.... fin bil.....................

Skrevet

Eg veit kordan d føles!:)

Har fått alle hvitevarene til den nye leiligheita mi i innflyttningsgave!

(pappa jobbe på sånn hvitevare butikk så han får de fleste varene ganske billig).

Veit ikkje kordan eg skal klare å vise kor takknemmelig eg e!

Dem har også hvert en utruli støtte gjennom heile svagerskapet, eg e framtidig alenemor, og d har hvert så godt å ha dem gjennom både sorgan og gledan:)

Vi e bra heldig som har såååå snille foreldra!:)

Skrevet

Så koselig å høre!

Du får invitere dem på en skikkelig god middag med god vin (selv om ikke du kan drikke noe:-)

Skriv et fint kort til dem og fortell dem hvor takknemlig du er for at dem er så kjekke med deg!

Jeg har foreldre som alltid har stilt opp for meg på alle slags måter selv om det ikke har hatt materiell verdi. Jeg synes også noen ganger det er vanskelig å gjengjelde, men ser at de setter pris på en liten oppmerksomhet i ny og ne som ikke er materiell.

Skrevet

Den beste oppmerksomheten, og støtten e jo den som ikke er matriell, men som kommer av at man er glad i hverandre, her i huset har d bestandi hvert viktig at vi viser at vi setter pris på hverandre med ord og klemmer.

D er derfor eg e så takknemmelig for at eg har slike foreldrer, som støtte meg:)

Eg e jo kjempe gla og kjempe takknemmelig for innflyttningsgaven selvfølgeli, men eg hadde ikkje forventet å fått en slik stor gave, og eg e ikkje meir gla i dem pga av gaven, men selvølgeli blei eg jo gla:)

Skrevet

Eg bruke no av og til å komme heim me sånn godteri som eg veit at dem like, eller blomster tell ho mamma d e bestandi slager.

Bruke egentli å gjøre d uannsett når eg har råd til d:)

Eller bake en kake og lage kaffe til de kommer heim av arbeid osv:)

I går skulle de i bursdagsselskap og eg tilbydde meg og sa at eg kunne være sjåfør, d satte de veldi pris på:)

Skrevet

Mamma og pappa er allergiske mot blomster :( Men jeg har kjøpt vin til de og cognac, også vanskelig for de er med i en vinklubb. Hehehe.

Men jeg setter utrolig pris på de, og det får de høre ofte. De sier de ikke vil ha noe annet tilbake enn masse kontakt med barnebarnet sitt, men jeg føler liksom at det på en måte blir "for lite"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...