Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 På en litt morsom måte... Har lyst til å gjøre noe spesielt siden det blir første barnebarn på begge sider:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Hva med å pakke inn en søt liten teddybjørn og henge en lapp rundt halsen på den hvor det står: "Hei bestemor og bestefar! Kan dere passe på bamsen min til jeg kommer i ******** (termin/måned)". Eller pakke inn et par bittesmå babysokker el. lign og gi dem og spørre om de kan gjette hvem som skal bruke de sokkene?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 En kollega av meg ga et fotoalbum "bestemors skrytealbum" men der var babyen den første i familien. Vi ga bort en pakke med lapp i bursdagsgave til min mor.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Vi fikk trykket t-skjorter med "farmor", "farfar" og "tante", pakket de inn og gav de til det en kveld ved middagsbordet. Og filmet det hele. Er første barnebarn, så er morsomt å ha det på tape og vise veslegutten det med tiden...=)
*RutIetutt* Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Kjøpe mormor/morfar-farmor/farfar-kopper og pakke inn....
LynxLynx Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Vi ga et gavekort, vi... Lagde på data'n og printa ut Gavekort pålydende: Barnebarn Utstedt til: Bestemor og bestefar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå