Gå til innhold

Kynnere av bringebærbladte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat inntatt min første kopp bringebærbladte og syns jeg merker en økning i hyppigheten av kynnere, de er ikke vonde da, men syns det er fler av de. Er det normalt? Hvordan blir det da med kapslene? De er vel mer konsentrert enn teen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at det har så mye med teen å gjøre, har i flere uker drikket teen og tatt kapslene i maksimal dose. De skal styrke livmoren, bra for bekkenet, bra for hemorider, åreknuter, gjør fødselen enklere og avverger en prematur fødsel:)

Skrevet

Ok da er det sikkert noe annet jeg reagerer på da, har beveget meg litt mer enn normalt i dag, så kan være derfor da..

Skrevet

Jeg hadde det oxo sånn. måtte slutte på dem! ble så sterke smerter.... ikke unormalt sa legen min...

Skrevet

hmm... To forskjellige svar... Da får jeg se hva jeg gjør da, om det faktisk var teen eller om det var noe annet jeg har reagert på i dag...

Skrevet

Jeg tok mine første to kapseler i går og fulgte opp med en i dag tidlig, og jeg har hatt mer kynnere i dag enn jeg kan huske å ha hatt på en og samme dag før, så jeg lurte på akkurat det samme, kan det være bringebærbladkapslene...? Ikke vonde, og ungen ligger fremdeles høyt oppe så jeg er ikke akkurat redd for å gå i fødsel, men kan de påvirke livmora til mer hyppig "trening" av muskulaturen tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...