Turid Laila Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg har akkurat inntatt min første kopp bringebærbladte og syns jeg merker en økning i hyppigheten av kynnere, de er ikke vonde da, men syns det er fler av de. Er det normalt? Hvordan blir det da med kapslene? De er vel mer konsentrert enn teen?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Tror ikke at det har så mye med teen å gjøre, har i flere uker drikket teen og tatt kapslene i maksimal dose. De skal styrke livmoren, bra for bekkenet, bra for hemorider, åreknuter, gjør fødselen enklere og avverger en prematur fødsel:)
Turid Laila Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Ok da er det sikkert noe annet jeg reagerer på da, har beveget meg litt mer enn normalt i dag, så kan være derfor da..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg hadde det oxo sånn. måtte slutte på dem! ble så sterke smerter.... ikke unormalt sa legen min...
Turid Laila Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 hmm... To forskjellige svar... Da får jeg se hva jeg gjør da, om det faktisk var teen eller om det var noe annet jeg har reagert på i dag...
Fire småtroll Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Jeg tok mine første to kapseler i går og fulgte opp med en i dag tidlig, og jeg har hatt mer kynnere i dag enn jeg kan huske å ha hatt på en og samme dag før, så jeg lurte på akkurat det samme, kan det være bringebærbladkapslene...? Ikke vonde, og ungen ligger fremdeles høyt oppe så jeg er ikke akkurat redd for å gå i fødsel, men kan de påvirke livmora til mer hyppig "trening" av muskulaturen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå