Gå til innhold

HEMMELIG VENN - fortsatt ikke for sent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette hemmelig venn greiene?

Skrevet

Ta en titt på linken i hovedinnlegget, så kan du lese mer om det. Bare spør igjen, hvis du fortsatt lurer :)

Skrevet

Ja,lurer fortsatt litt...Går det rett og slett ut på å sende pakker til hverandre?Noe mer,kort fortalt?

Skrevet

Man melder seg på, får utdelt en venn (en av de andre påmeldte). Så sender man en pakke i posten til den en har fått tildelt, og mottar en fra den som har fått tildelt deg. Du vet ikke hvem du får pakke fra før avsløringen, som er noen dager etter sendefristen. Poenget er todelt - det er koselig å finne noe annet i postkassa enn regninger og reklame, og det er gøy å pønske ut noe å sende for å glede en annen.

Skrevet

Dytter denne opp igjen, da siste frist for å melde seg på er imorra :)

Skrevet

Som jeg sa til deg tidligere, rødhette*, er påmeldingen min i rute da fristen er i morgen (nå er påmeldingen sendt, forresten). Minnes vagt at jeg sa i samme slengen at "det haster jo ikke med påmeldinga, for det er jo til og med ETTER selvangivelsen"! -Oh shit! *hive seg rundt*

Skrevet

Har registrert påmeldingen din, gullemor, vettu :)

Fristen er imorra (for hemmelig venn, ikke selvangivelsen hehe), så hvis flere har lyst å melde seg på, er det fortsatt mulig :)

Skrevet

Hvis man har født før november 06 så kan man ikke være med på hemmelig venn? Eller?

Skrevet

Vi tenkte ha for de som fødte fom. nov'06 tom. april'07 denne gangen, siden det er første gang vi gjør det her. Blir det vellykka, åpner vi nok for flere neste runde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...