Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Har nå begynt å kjenne mer å mer at jeg er gravid. Har ikke hatt no å klage over frem til nå, men nå kjenner jeg bekkenet begynner å lage mer problem her. Er nett passert halveis i svangerskapet og har mangen uker igjenn. Problemet er jeg er alene med de andre barna våres hele tiden. Sambo driver å bygger hus til oss, så han er borte fra morgen til kveld. Kvar einaste dag. Så alt her hjemme er det jeg som må klare, elstemann av ungene våres har ikke alltid de beste dagene, har gått under utredning for adhd men vi får aldri noe klart svar. Og nå er jeg da begynt å kjenne det, at nå er det nett før jeg går på veggen her, griner meg i søvn på kveldene for jeg er så sliten. Ikke våger jeg fortelle det til sambo heller, han har dårli nok samvittighet for at han ikke har muligheten til å være mer hjemme. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette innpå her, ingen så kan fikse det for meg likevel. Men litt godt å få det ned til noen da.
ninen Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Huff d hørtes tungt ut! Har du mulighet til litt barnevakt innimellom? Så kanskje du kan få gått deg noen turer alene eller noe...Eller noen som kan ta m ungene ut litt så du kan sove litt/slappe av litt på dagen...Hmm du har sikkert tenkt på dette. Skjønner godt at du er sliten:-) Håper du klarer å glede deg litt til babyen og d nye huset! Jeg ønsker meg også hus, men har ikke råd t d nå.. Lykke til!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Hei Anonym! Har du vurdert akupuktur for bekkenløsning? Det skal kunne hjelpe. Da anbefaller jeg klassiskakupunktur(de setter nålene på kroppen, ikke i øret). Mitt råd er også om du kan få noen til å passe barna, slik at du kan slappe litt av. Bamesklem fra meg
spireliten Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Uff dette hørtes ikke noe særlig ut. Sleit selv endel psykisk de første ukene av svangerskapet. Nå går dette mye bedre. Kan ikke sammenlignes, men når det er sagt så er jeg førstegangsfødende så jeg har ikke andre barn å ta meg av fra før av. Da hadde jeg nok blitt veldig sliten som deg. Det du trenger som de andre sier er avlastning slik at du får hvilt deg. Er du sykemeldt? Er de andre barna i barnehagen? Kanske hadde det vært en ide om du fikk være hjemme noen timer på dagtid hvor du fikk være alene. samtidig er det viktig å ikke bli sittende inne alene hele dagen. Da blir svangerskapet veldig langt. Ekstra langt om man sliter. Håper du greier å ta dette opp med din kjære. Kjenner meg igjen i det å ikke ta opp slike ting med min nærmeste. tenker at dette skal jeg klare selv. Ønsker deg lykke til. klem.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Heisann :-) Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Vi driver også å bygger hus, så mannen min er heller ikke hjemme bortsett fra om nettene. Vi har bare en sønn fra før, men jeg syns det er mer enn nok å takle alene nå for tiden. Er bare 14 uker på vei, men har hatt bekkenløsning fra uke 6, og jeg kan skrive under på at det er ikke bare bare å være alene med ansvaret for alt fra handling til en trassig to-åring når man har store problemer med å bevege seg. Ble litt langt dette, men vil vel egentlig bare frem til at du har min fulle forståelse og at du skal vite at du er ikke alene om å ha det "tøft" for tiden. Lykke til videre, så får vi håpe ting løser seg etterhvert. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå