reserbolla - mamma til 2 Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Tok ut sprinkelbeskytteren her om dagen for å vaske den og lurer på om det er noe vits nå han er over året?
BettyBoob Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 jeg tok bort vår for noen uker siden. Han er 13 mnd nå. Så ikke poenget i å ha den der egentlig in the first place jeg da.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Bruker den fortsatt til jenta mi på 17 mnd, hun ligger så klin inntil beskytteren at den fortsatt er der
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Vi fjernet den i dag. Jenta er 15 mndr. Hun ødelegger den ved å tråkke den ned.:/
lifa og Eline Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Vi kommer til å ha den en god stund fremover. Eline ligger fortsatt klint inni hodegjerde på senga si, (er 15 mnd. om snaue 1 uke) så jeg tror det er litt mykere ved å ha den dr enn å ta den bort. Ligger stadig fortsatt på tvers i senga, er en fryktelig urokråke når hun sover. Må ligne onkelen sin(mammas tvilingbror) han lå aldri rolig i senga om natta.
Nickeguri Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Kommer jo an på hvordan ungen din sover. Jenta mi er 21 mnd og bruker sprinkelbeskytter ennå. Hun rører støtt og stadig på seg når hun sover, og den beskytter henne mot å slå hodet borti sprinklene. Dessuten har hun en tendens til å sove helt inntil sprinklene. Da er det godt å ha noe mykt i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå