Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Klær og sengetøy? Hvorfor? Det er jo ikke skittent...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Nei men det kan være rester av kjemikalier i tøyet som kan fororsjake alergier osv. masse støv og lingnende.
rosamille 11.07.07. Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 de er skitne!! Tenk på alle som har fingret med de i butikken,under transport i skitne biler. Under produksjon i f.eks kina.. Ellers skal man også vaske de for å få bort evt fargerester som sitter i tøyet. Du mener vel ikke at du ikke pleier vake tøyet før du tar det i bruk? Ikke undertøy heller? Tenk om noen har prøvd det i butikken da?
Xenaen Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Klær kan være innsatt med div kjemikalier. Sjekk denne linken: http://www.gronnhverdag.no/sos.php?faqqa_id=1626&faqc_id=23
MathildeC Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg maa innroemme at jeg aldri har tenkt tanken engang paa aa vaske nytt toey til meg selv. Det er jo naar det er nytt at det er fint, med en gang det er vasket er det ikke like fin passform lenger.. Men til babyen skal jeg selvsagt vaske alt, de er jo litt mer oemfindtlige enn oss ogsaa!
1+1=2+1+x Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Hva? Selfølgelig skal man vaske nye klær! Andre har jo kladdet på de... Fra fabrikken i Taiwan til andre damer på H&M. Dessuten har de gjerne fallt på gulvet og sånn i butikken. Når jeg ser rundt meg er det slett ikke alle mennesker som er delikat nok til at jeg vil dele klær med dem. Sjokkert - trodde alle vasket jeg! Ille nok å prøve klær...
Gjest Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Oi..vasker man ikke alltid nye klær da?? Tenk på alle som har tatt på dem da, og ikke minst prøvd dem.. Uansett, kunne ikke falt meg inn å legge meg i uvaska nytt sengetøy f.eks. I tillegg lukter det jo stygt av nye ting som ikke er vasket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå