Cerebro Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 SAS klarte å rote bort bagdelen til Bugaboo`en min da jeg reiste for å besøke familien min, så nå sitter jeg her med kun hjulene. Jeg har kjøpt min i USA, så nå lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt ny vogn her i Norge? Finnes det noen som har den inne så jeg slipper å bestille? Vil nemlig gjerne ha den så raskt som mulig. Pris har ingen betydning da SAS pent skal få ta på seg den kostnaden! Takknemlig om noen kan hjelpe:-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 de har den på babyshop og fru lung.
Cerebro Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Ok, vet du om de har den inne eller må den bestilles? Takk for svar:-)
Cerebro Skrevet 28. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2007 Var forresten inne på babyshop.no, og kunne ikke finne den der...?
RockMyWorld Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 HAr den på fry lyng ja, og jeg tror de har den på barnas hus også. Om den må bestilles eller ikke kommer vel an på hvilken farge du skal ha tenker jeg:-)
tina 79:) Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Fry Lyng har den på lager i de fleste farger. Anbefaler deg å ringe dem! De kan sikkert hjelpe deg med en rask bestilling. Ring til avd. City passagen, eller Steen og strøm. Det er der de har best service!
Cerebro Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Hei jenter! Jeg ringte Fru Lyng, og fikk god hjelp der:-) De hadde den inne. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå