Gå til innhold

Det å vite kjønn, navn..... grr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går rundt å føler meg som en løgner.... Alle har sine meninger, men de trenger vel ikke å si det!!

Vet dere kjønnet? Blir det gutt eller jente? Skal dere vite det? IKKE vit det, det er mer spennende om du ikke vet det!! Ikke vit på første mann, men de andre er OK.... Familien vill gjerne vite, mest føler jeg det sånn fordi de ikke ønsker at vi skal få jente først... JEG BLIR SÅ LEI og lei meg!!

Vi vet hva det blir, legen spurte om vi viste hva det gjalt i det vi var på UL og nikket med hodet for at vi skulle se på skjermen. Det bekreftet jo bare magefølelsen jeg hadde hatt,

I stedet for å bare kjøpe nøytralt tøy, som vi har gjort litt så falt jeg for fristelsen og handle farger.... men kaster blikk rundt meg før jeg handler, jeg dekker til posene når jeg bærer posene fra bilen og inn i huset eller la være å ta de med hvis naboer står ute... Jeg viser bare det nøytrale tøyet eller hvis noen er med i butikk kikker jeg bare på nøytralt tøy... hvorfor?

JO, FORDI JEG ER LEI ANDRES MENINGER, INNSPILL OG AT DE PRØVER Å TVINGE MEG TIL TING DE ØNSKER OG VIL!!!

Vi hadde tenkt litt på navn. Og hadde helt klart ett navn som vi har sagt til noen, det andre var ikke besstemt men noe vi vurderte. Nå når vi fikk vite kjønnet er navnet høyst usikkert....kanskje/kanskje ikke.... Men jeg orker ikke hvis folk får vite kjønn at de da skal komme med sine navn eller det vi har nevnt... for nå heller jeg mer til at jeg vil møte det lille menneske og bli litt kjent med det.

Så sitter ei å sier at jo de visste og ville vite kjønn og fortelle det, men navn fikk da og får ved senere anledninger ingen vite for de ville ikke ha innblanding i navnvalget. De ville presentere det da babyen var født. Helt kjempe fint det, de sa de ikke viste eller hadde navn selv om det var klart for lenge siden hva de ville kalle barnet! MEN tror dere ikke vedkommende vil vite navn hos oss!!!

Jeg ønsker ikke innblandinger og meninger, bare respekt fordi valgene vi ønsker og tar!! Men det er vist vanskelig for andre å respektere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...