Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Min lille Pernille sover noenganger hele 6,5 timer i strekk om natta..hun er 7 uker. Jeg våkner før henne..pga spreng.. auu sier jeg bare...jeg fullammer. Det resulterer i at jeg må opp å tømme meg litt..pumper dere dere eller håndmelker dere for å lette på trykket..? Noen andre tips? Hilsen ei som synes det er nydelig å sove når jenta mi sover..
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Kom an på - hvis det var stor sannsynlighet at lillegutt kom til å våkne om ikke lenge så holdt jeg ut. Ellers pumpet jeg meg for å lette på trykket. Hvis det sprengte så lakk det gjennom alt som var..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Det er sånn jeg har gjort det også...det virker som om jeg må finne meg i det;)
nasse nøffen Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 i løpet av noen dager vil du ikke ha d trykket lenger,,, puppene dine produserer etter behov, å hvis babyen din ikke suger rundt d klokkeslettet vil de nok ikke bli så fulle av melk
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Pumping fører til at sånt skjer hver natt, så du kan håndmelke litt for å ta vekk den største sprengen.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Hehe, æ pumpe mæ, men førr litt andre årsaka... Æ må ha nok melk til når æ må ha barnevakt under en festival i sommer.. Får ikkje t å håndmelke heller. Da pumpe æ en pupp å gir ho den andre. Å det e nok for ho. Æ har no fådd så stabil produksjon at æ må legge inn et par pumpinge ser æ, e jo aldri sprengt lenger, hmpf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå