Gå til innhold

Flaut og amme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av noen i familien i dag.. og jeg gruer meg sånn til og måtte amme forann de... uff, veit det er helt naturlig, men er nervøs for at jeg ikke skal få det til osv... I tilegg har jeg store pupper så de syns jo kjempe godt også... hadde vært bedre med noen små nippler som ikke syntest...

wæææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gjøre det litt sånn diskret, behøver jo ikke å sitte rett foran de. Har du en stol litt lengre unna der de sitter, for eksempel? Eller snu deg litt vekk fra dem? Ammetopper skjuler jo en del av puppen også.

Skrevet

Må du sitte foran dem da? Du kan vel bare gå bort om du føler for det? Hvis du ikke føler deg komfortabel med det vil kanskje ammingen bli litt vanskelig ift dårlig utdrivningsrefleks.

Jeg har aldri ammet i familieselskaper. Faller meg ikke naturlig å vise fram puppene til svigers og diverse andre slekninger.

Skrevet

Nei vi har ikke så stor leilighet så må mesten bare sitte i soffan.... Føler at det blir så teit og stikke på soverommet også...:( Har en ammetopp på meg, men den skjuler ikke så veldig mye.....

Skrevet

Du kan jo stikke på soverommet og si at det er best for Mini om h*n får litt ro..

Skrevet

Jeg stikker inn på soverommet når vi har besøk. Har ikke fått noen reaksjoner på det. Jeg har alltid måttet gjøre det, fordi han blir så sinnsykt distrahert av lyder.

Evt kan du sette deg i en stol med ryggen til besøket.

Skrevet

Bare gå på soverommet - det gjorde jeg.

Dem bryr seg ikke.

Du sier bare at babyen må ha litt fred rundt seg under amming.

Lillegutt blir forstyrret når vi er ute og han får flaske - er så masse lukter og lyder.

Og hvis dem sier at det ikke gjør dem noe så sier du at det er deg og babyen det er snakk om og at det ønskes ro rundt dere på et annet rom ;o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg har også store pupper, og da jeg amma så måtte jeg gjøre det liggende, så da måtte jeg jo på soverommet...dette hadde jeg gjort uansett da, for liker ikke å amme foran andre, og snulla måtte ha ro,- hun greide jo til og med ikke konsentrere seg når hun fikk ro, så hadde aldri gått med andre rundt.

Men jeg amma på toget engang...da hadde jeg på meg vanlig t-skjorte som jeg dro opp (teppet snulla hadde på seg dekka magen), og den dekka hele puppen med unntak av det snulla dekka med hodet sitt. Ingen så noe som helst!

Skrevet

Æ går på soverommet å drit i om nåen syns det e rart ;o) Æ sir bare at ho blir så urolig når det e så mange tilstede, å det syns dæm e greit. Har åsså sagt i en fleipat tone at æ ikkje like å blotte mæ førr alle å en kvær mann, nåkka dæm å syns e greit. For øvrig går det ann å ta på sæ kjole, nåkka som gjør at alle forstår at du går på soverommet å amme.. du kan jo ikkje heise opp alt foran alle da :o) å det skjønne dæm.

For øvrig amme æ når æ e på kafe å sånt. Syns ikkje det e ekkelt. Men om det skulle være nåen som stirre tenke æ at dæm må jo for all del bare se førr det e jo ikkje sånn her puppan mine ser ut egentlig, bare for ei kort stund mens dæm e kjøkken... Så det e jo ikkje mine puppa dæm ser, det e jo ongen sine ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...