ormeynglet Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Det har hendt jeg har gitt snuppa litt ekstra på kvelden hvis hun har økedager, men de siste par gangene jeg har prøvd med nan så har hun hylt og nektet plent å ta flaska. Har jeg pumpet meg tidligere på dagen så drikker hun gladelig fra flaske. Nå er det imidlertid mer og mer sjelden hun har behov for ekstra på kvelden (7 uker), men jeg har lyst å begynne å trene litt igjen og da må jo pappan ha noe å by henne hvis det er nødvendig. Hva gjør jeg da hvis jeg ikke har fått til å pumpe meg? Noen som har opplevd det samme og som har hatt hell med andre typer mme?
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 du kan jo prøve collett eller hipp sin mme.er jo små ferdig pakker,ivertfall har hipp det.så da kan du jo prøve å se om det faller i smak først. =)
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 MM er alltid en vinner ;o) Men nå sluker ikke lillegutt i seg NAN - gikk over til Collett. Men har jeg litt malt i så går den ned på høykant ) Bra for magen pga. erstatningen. Prøvde også Småfolk og den likte han....finnes i små pakker som du kan prøve først )
ormeynglet Skrevet 28. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2007 Takk for svar dere. Får kjøpe inn et par andre sorter og prøve ved passende anledning da. Litt uvant, storesøstra likte flaske bedre enn pupp og nekta mer pupp når hun var 4 mnd. Denne tøtta skal ha pupp hele tia og syns flaske er no herk:) Hebbie, hvor mye malt har du i sånn ca da? La oss si en flaske med 100 mg?
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg dyppet en teskje nedi og dro den opp - da legger det seg et lag på skjeen og jeg rullet den for å samle malten. Da blir melka litt "møkkete" i fargen. Men har lillegutt vondt i magen eller ikke har fått bæsjet på en stund så tar jeg god skje oppi så melka blir lysebrun. Jeg måler utifra vannet som jeg har varmet opp. Da har jeg oppi malt og er det vanlig flaske så ser vannet ut som urin ;o) Men trenger han å bæsje så har jeg oppi så mye at det blir mørkebrunt ) Bruker pulvererstatning da. Går fint an å røre ut romtemperert malt i ferdig melk....
ormeynglet Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 Ok, takk for god forklaring:) Da skal jeg prøve det neste gang:) Hun har hatt vondt i magen en gang om natta og det tror jeg var etter å ha fått mme. Da gjenstår det bare å få forklart dette videre til sambo...he he...litt treig i nøtta av og til..
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Hehehe..... Det er bare å prøve seg frem - jeg fikk forskjelllige mengder fra folk og ble forvirret så jeg bestemte meg for å prøve meg frem. Du tar i litt og litt og ser hvordan jenta di reagerer - hvis hun har det bra etter melka. Lillegutt presset og stresset en hel dag uten at noe skjedde så jeg hadde i masse malt og det tok en halvtime - så eksploderte det i bleia ) Da han ble 3.5 måned så fikk han hard bæsj - sikkert pga. erstatningen. Og fikk ut knallharde klumper og strevde fælt med dem. Så da begynte jeg å ha litt malt i hver flaske og han har aldri problemer lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå