Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fysj for en fattning jeg er i for tiden... grinete, sur og negativ. ligner ikke meg i det heletatt. alt er liksom helt ræva!!! og egentlig uten grunn.. og det værste av alt er at jeg ikke klarer og ta meg sammen heller. fysj for ei hurpe jeg er for tiden;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja.. det er ikke lett hele tiden å gå gravid.

Men husk at dette endrer seg. Du er ikke hurpe - du er full av hormoner som man ikke har kontroll på.

Av erfaring fra to svangerskap kan jeg si at det er helt vanlig! Og at det går bedre etterhvert!

Lykke til :)

Skrevet

jeg er også skikkelig kranglefant for tiden. Kverulerer om ALT og alle andre tar feil og og og ... ja ja går vel over en gang ;)

Skrevet

takk for trøstende ord;) er så godt at noen forstå meg, det hjelper faktisk litt kjenner jeg;)

Skrevet

Jeg har også vært sånn, sur og grinete, men også bare helt ufattelig trist noen dager. SLITSOMT!!

Men, etter uke 12, så blåste det bort gitt, så siste uka har jeg vært meg selv igjen. Helt fantastisk :o)

Skrevet

Jeg er også sur. Er drittlei av å være gravid, og jeg har 23 uker igjen....

Fytt i grisen....

Skrevet

Du er ikke alene...

Istad holdt jeg på å slenge tyggisen i huet på mannen min..Hvorfor?

Har ikke peiling sjøl..Jeg er skikkelig idiot om dagen=(

Skrevet

Godt å lese at det er flere som har det sånn...jeg har vært ei heks fra første stund og selvsagt er det kjæresten som får gjennomgå..helt utrolig at han ennå holder ut med meg...å jeg er ikke lenger enn halveis =( Men nå har jeg vært syk hele 1.trimester og langt inn i 2, men kjenner kroppen begynner å roe seg litt nå...så kanskje humøret også blir bedre snart..er jo lov å håpe =)

Vi klarer dette jenter =)

Klem

Skrevet

Humøret mitt er også helt merkelig om dagen, skal ingenting til før jeg flyr opp og kjefter og roper, stakkars samboeren min må tåle litt av hvert nå....! Men sånn er det jo, en får bare satse på at det går over etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...