Konemor83 Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hei, er 6 dager over termin nå å er egentlig veldig lei. Er d noen som har forslag på hva man kan gjøre for å hjelpe kroppen igang m fødselen? Vil ha ut lillegutt nå.. På forhånd takk =)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 -hoppe -kjøre på hompete veier -spise kanel -ha sex -fødselspizzan -masserebrysvorta -massere utersiden av lille tåen -snakk til den og si at nå er det nok(hehe)
Konemor83 Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Hihi d var mange forslag =) (= men å snakke til den hjelper egentlig ikke hehe d har jeg nok prøvd lenge =)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Du har jo fått endel tips allerede, har pgså hørt at det skal hjelpe med bringebærkapsler eller bringebærblad te. Men det første jeg ville prøvd var å massere brystvortene, det har jeg tro på, var sånn fødselen med min eldste startet. Men har funnet ut at det er best når mannen min gjør det, vet ikke hvorfor men merker mest effekt da. Han rørte litt tidligere idag, da fikk jeg kjempekynnere, lurte på om noe var igang, så han skal nok til pers igjen så snart han og pappa er ferdige å jobbe.... (Vil også bli ferdig....) Lykke til! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Prøv å lokke ham med bamsemoms!!! Vet ikke om det virker altså, men det er jo verdt å prøve!
Konemor83 Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 Tusen takk for tips =) ja han blir vel happy han oxo av å hjelpe til m d hehe =) men d skal jeg absolutt prøve...hadde vært gøy om d hadde funka =) Takk igjen =)
En Prins + Prinsesse Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 jeg veit om noe... et tips fra riksen: Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte. Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner. Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.
Avienda Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Hehe,kjipt for oss som er alenemødre da.... Prøvde meg med å massere brysvortene en stund for å se om det hadde noen virkning, og nå sitter jeg her med megakynnere! Tror jeg må prøve det igjen asså...hehe... Har også hørt at det skal hjelpe å gå i trapper,men der tror jeg jeg melder meg ut,for da svimer jeg av! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå