Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Behagelig er det jo ikke, men da er det liksom bare siste innspurt igjen! ÅH, som jeg gleder meg til å hilse på lillegullet vårt!!!!!!!!!!!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 gratulerer med det:) i morgen er det min tur:)) behagelig?? hva er det?? har helt glemt hvordan den merkelige tillstanden oppleves...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Oioi!! Nå skal jeg love deg tiden kommer til å gå fort:o) Grattis!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 he he tusen takk jenter:) Synes forøvrig tiden har gått fort hele veien jeg, så jeg lurer på når jeg skal få den dere "nå er jeg så innmari dritlei-følelsen...:" Men selv om det ikk e akkurat er så veldig behagelig å ha magen langt oppunder de alt for store puppene, så er det verdt det uansett! Tenk; snart har vi en liten baby i armene våre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå