Septemberstjerna og Martine Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Snuppa er 7 mnd, og har fått to tenner nede. I dag har den 3. tanna såvidt kommet gjennom, men det er nede- til høyre for de to som allerede er der! Jeg trodde de neste ville komme oppe... Er det min lille frøken som er litt utenom "standarden" eller er det flere som har opplevd det samme??
Septemberstjerna og Martine Skrevet 28. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2007 *Dytt* Er det virkelig ingen andre som har barn som har fått tre tenner nede, og ingen oppe? Overalt hvor jeg leser, står det at den 3. og 4. tanna er fortennene oppe. Hjelp, har jenta mi unormal "tannvekst" da? Hmmm...
jif baderom Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Helsesøstra mi sa at tennene kunne komme i hytt og pine. Var ikke noe "fasitsvar" på hvor de skulle komme.
så var vi 4 Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Martin fikk ikke sånn tannstilling, men han fikk 3 nede og 3 oppe i steden for. og etter ei stund kom de manglende tennene nede og oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå