Ane** Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Dere vet den stikkinga som man får i "skjeden", eller helt nederst der en plass... Det som kjennes ut som knivblader som skraper oppover... Helt siden jeg sto opp i dag så kommer den stikkinga hver gang jeg løfter høyre beinet. Så når jeg går, beveger meg, flytter på beinet osv osv så stikker det HELE tia. HJELP! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det bort????? Sikkert ingenting men er jo lov å spørre... Det gjør jo sykt vondt!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Har det sånn jeg også.. Ikke noe å gjøre med desverre.. Prøv å ikke gå så mye, og finn stillinger å sitte i som ikke gjør så vondt.. Hvor lenge har du igjen forresten?
Ane** Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Termin 22 mai... Kan jo ikke gå sånn i tre-fire uker heller akkurat. hehe. Har du gått sånn lenge?? Det er hver bidige gang jeg beveger høyrebeinet altså, uten unntak.. siden jeg sto opp..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 det er ikke bekkenløsning du kjenner da? Det kan gjør sykt vondt foran ved skambeinet og området rundt i alle fall....
Avienda Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg og har sånne sinnsyke stikninger. Det kommer av at babyen klemmer på nerver som ender i skjeden... derfor kjennes det ut som det er helt der nede som du sier... Har hatt det i noen uker allerede,og regner med åmåtte ha det frem til jeg føder...har termin 23.mai... Vi må nok bare finne oss i det desverre;)
Ane** Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 Neida, er ikke bekkenløsninga. For det har jeg, og er ikke den smerten liksom...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 åja, da er det kanskje at babyen bare presser på noe sinnsykt da kanskje.... hørtes ikke veldig behagelig ut i alle fall....
Mia_I Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Har sånne stikkinger jeg også, men det varierer heldigvis fra dag til dag. Dvs - det beste hadde jo vært hvis de holdt seg borte hele tida, men er iallefall ikke stabilt like ille hver dag!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Prøv å få babyen til å endre litt på stillingen du, det kan hjelpe. Opplever samme problem selv til tider, og det er visst pga. nerve i klem ifølge jordmor. Om barnet bare flytter litt på kroppen kan det faktisk hjelpe, selv om hodet står fast der nede(:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå