prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 hvilke sete bruker dere? ser så mange bruker BESAFE, men den har jo strøket de fleste kollsjonstester.. jeg vil ha et sikkert setet, men er så usikker om hva jeg skal kjøpe som sete nr2.. skal i allefall ha isofix;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 me skal bytte til hts besafe om ikke så lenge. brukte den til datteren min som er tre år nå, og vi var kjempe fornøyde. derfor skal vi bruke den til nr 2 også. det er bakovervendt, og så er det sånn ekstra "fot" bak for at den skal være sikrere. går an å bruke den til 4 år. dessutten så er det helt greit når barnet sovner i den også - veldig behagelig. datteren min sovnet alltid i den stolen den kom godt ut i tester, var testvinner når vi kjøpte den. greier ikke å finne den linken nå. men når jeg finner den skal jeg legge den ut her. jeg tror ikke at det er noe å beskymre seg over hvis en velger hts bilstoler. det viktigste er å sikre den skikkelig i bilen. men er enig med deg - ekstremt vanskelig å velge bilstol.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Vi har HTS besafe izi combi til jenta vår. Hun på butikken sa at de var en av de beste bakovervendte så derfor kjøpte vi det. Synes det virker veldig stødig, det settes jo fast både i begge ender og man strammer det ordentlig ned i setet. Det er veldig vanskelig å velge sete, hvertfall for oss som ikke har isofix i bilen. Og mange av nr 2 setene er bare forovervendte (maxi cosi priori feks).
Lykkepiller Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Det stemmer ikke at BeSafe izi combi/kid har strøket i flere tester! De er som regel testvinnere både i Sverige og Norge. I tillegg har Izi kid vunnet en ekstrem test, det var faktisk KUN den stolen som klarte testen...
ScaryMama Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg har også hts besafe izi combi. Fornøyd med den så langt. Fordel at den kan brukes både forovervendt og bakovervendt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå