Gå til innhold

hvor vanlig er det aa foede uten saerlig forvarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke jeg ser annet enn slimpropper som gaar og at folk har kynnere natten lang og tegnbloedning og gudene vet hva annet. Selv sitter jeg her da...ikke noe tegn paa noe som helst. Saa naa lurer jeg paa hvor vanlig det er aa foede uten at man har hatt noe saerlig til tegn i forkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det erganske vanlig å føde uten noe særlig forvarsel, og nå mener jeg at riene bare plutselig begynner uten at du har hatt noe følelese av at det er på vei, at man plutselig bare går rett på pressrier uten å ha kjent åpningsfasen tror jeg ikke skjer så ofte.

Skrevet

har det akkurat som deg, har fire dager til termin. Men kan ikke si jeg har sett noen form for propp, hatt spes kynnere ell noe som helst. Formen er fin fin så jeg ser for meg at det her blir 14 dager over tida og igangsetting når den tid kommer! Men jeg tar gjerne imot en fødsel før den tid da:)

Skrevet

Min første fødsel startet for så vidt med at slimproppen gikk, men det var bare 24 timer før gutten vår var født. Våknet om natta av murring i ryggen, gikk på do, merket at proppen var gått, så tok riene seg gradvis opp til vi reiste på sykehuset noen timer før gutten var født.

Før dette hadde jeg ingen tegn på at fødselen var igang.

Er nå i uke 37 av mitt andre svangerskap og har enda til gode å ha en kynner eller en blødning eller noe som helst....

Skrevet

Jeg er 1 dag på overtid, så skal ikke klage...(enda...) Kjenner ikke noe til noen slags form for forvasler, hatt minimalt med kynnere i sv.skapet. I dag har jeg til og med vært på dugnad, raket, kostet, luket o.l, men uten at jeg kjenner noe...

Minien i magen, har ikke roet seg heller. Dytter og sparker, så stemmer ikke her i gården at babyen blir roligere på slutten...

Og denne proppen, den har jeg ikke sett noe til i det hele tatt....

Så venter i spenning=)

Skrevet

og ut i fra formen min pr. dags dato så er den veldig fin, altfor fin til at termin har vært... Så ikke noen varsler da det gjelder formen heller...

Er ikke lei faktisk, bare gleder meg til å få han ut og se hvordan han ser ut;)

Skrevet

Med nr en venta jeg ikke på noen forvarsel - han ble født ei uke før termin. Med nr to var jeg jo overbevist om at jeg skulle ha ei uke før (minst) termin nok engang, og leita og kjente etter symptomer. Men NEI - ingen forvarsel. Fødselen starta som sist, med rier om morgenen og rask framgang. Har aldri sett noen slimpropp eller noe, men ungen kom no likevel...

Skrevet

Man skal ikke forvente at man får annet en mensmurringer som en start på det hele, det skjedde ihvertfall meg første gang. Samtidig er det vanskelig å vite om akkurat DE mensmurringene er starten, men at sjansen øker jo nærmere termin man er. Jeg har hatt murringer både i rygg og mage innimellom uten at det skjedde noe, så kan desverre ikke gi noe bedre svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...