Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 her var det jo grusomt stilt...har dere flytta??? jaja...."tusler ut igjen"
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Nei, men vi har knall fint vær da..... nå er det 19 grader i skyggen.
Natteravnen* Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 No er eg her igjen. Merkelig så stilt det er her i helga... -men vi er no tre!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Titt tei Her er jeg Alene hjemme Jeg er vel praktisk talt alenemor for tiden:) Tusle tilbake hit da:)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 nææææh =) dær var ja ;o) ingen sol her i dag.... ikke har jeg gjort stort heller,hehe
Gjest Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Jeg har lagt store planer for hagen. Men innser at alle prosjektene inne, kommer til å spise opp både tid og penger. Sukk.. Masse sol her ihvertfall. Ungene i shorts og lillegutt har vært ute en liten tur. Med litt feber. Å fy!! Men det var jo så fint vær, at jeg regner med at det går greit:)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 en gang hadde også jeg store planer for hagen =) men det var før naboens brekende får spiste opp plommetrær,løker og alt annet her.ugresset lar di stå.... misunner dere den varmen jeg =) men vi får vel snart se sola vi også. feber og frisk luft går så greit at.bare det ikke blir kaldt,og det ble det jo ikke =) her er det dørgende stilt.unger sover,bikkja sover,katta er sparka ut en tur,og jeg har noen timers stillhet.deili ;o)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Ha, ha. Du får ha fårikål om det blir et stort problem da:) Vokst opp i nærheten av bondegård, jeg. Våkna av mutteren som grein da det stod 30 kyr i hagen hos oss. He he. Glemmer ikke synet av vakre tulipaner som forsvant i kukjeften:)))
Gjest Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 pleier å si det,at ser di at dyra "gir fra seg" blomster,der bak.ja da er di mine !!! har spist løker og ting for noen tusen kroner til sammen... har ikke noe til overs for di to ulldottene lenger ;o) å ikke blir det fårikål heller...er to gamle seige værer...jækh for en smak det ville vært da =) men spørs når han slipper ut resten da....;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå