Gå til innhold

Andre som er begynt å bli plaget med kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg har vert heldig og hatt en problemfri og ren hud i svagerskapet, helt til nå.. :/ Plutselig dukker de opp en etter en! Er nøye med å rense huden hver morgen og kveld, men det hjelper ikke mot kvisene nå lengre. Er nok de berømte hormonene som slår ut. Er det flere som plutselig er begynt å bli plager med kviser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kommer og går de. Kan være helt fin den ene uka, og full av kviser den neste. Det har nok ikke med rensing/ikke rensing av huden din å gjøre, men av at kroppen din er full av hormoner den ikke er vant til. Hold ut så går det over etter hvert!

Skrevet

yes da... ser ut som et pizzatryne, og jeg har aldri vært plaget med kviser før... buhu... men det er verdt det da :)

Skrevet

Jeg og! Har ikke hatt kviser før de kom en etter en rett etter jeg ble gravid:( Har et godt tips til alle. Gå til hudpleier, minst en gang i måneden. D hjalp veldig for meg, trudde kvisene kun kom på grunn av disse hormonene, men fikk da også beskjed at det var fordi huden min var uttørket, og at det dermed også var noe jeg kunne gjøre for å bedre dette. Hjelper også sånn at huden ikke blir så skadet i ettertid!

Har hvertfall virket på meg, huden blir mye bedre etter en dyprens! Deilig å pleia seg selv litt, me fortjene det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...