blond Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Ser du på tv når barna dine er våkne eller er den slått av så lenge de er oppe? Jeg tenker helst på dere med barn under skolealder.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Ja, vi ser på tv mens barna er våkne Yngste er 6 år Vi ser på uskyldige program, da
PrinsesseSjefen Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Ser barnetv med de da... Er ikke så mye den er på ellers (Jeg har en tendens til å lese litt nyheter på tekst-tv... da sier eldste at jeg ikke får lov å se på tv...hehe) Pappaen ser nok oftere på tv som ikke er "barneTV" når de er våken, men det er stort sett bilprogrammer og slikt (Discovery-channel-fan...) Jeg er litt glad i å se litt sport, (mest vintersport, særlig skiskyting da) og da hender det den står litt på i bakgrunnen. Meget sjelden vi ser nyheter mens barna er våkne.
little old lady hoo Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Vi ser av og til på tv sammen med ungene. Da er det Americas funniest homevideoes, familiefilmer el.l. Det hender at jeg og pappaen ser film om morningen i senga, mens ungene ser barnetv i stua. Jeg ser aldri på tv programmer for meg, dersom ungene er sammen med meg, men jeg ser på tv, dersom ungene leker på rommet f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå