Gå til innhold

Jeg tror jeg blir gal!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2 uker nå har lillegutt våknet mange ganger i løpet av natta, ender med at jeg gir pupp, men i natt våknet han annenhver time, og har ikke lyst til at han skal bli vant til å få mat så ofte på natta. Er blid og glad på dagen, så det er vel kanskje ikke tenner heller. Hvordan var deres små i ukene før de fikk tenner? Kan det være det? Han er snart 5 mnd så er kanskje litt tidlig for det og. Lei av dette er jeg hvertfall!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gir du han noe annet enn mormelk.? Vår datter er 6 måneder,og har vært grøtlei en stund,og da våknet hun på natta å ville ha flaske. Nå har vi begynt med grøt igjen, og middag og frukt på dagen og hun sover 14 timer i strekk...:) fra 19-09!

Skrevet

når gutten vår var rundt 5mnd våknet han også ofte, noe han ikke hadde gjort før. Vi begynte med grøt og det hjalp litt... nå er han snart 8mnd og sover 12 timer uten mat.... så kanskje du skal begynne med noe fast føde??? kan jo også være tenner - ikke for tidlig det. Ser du noe tegn til tenner da?

Skrevet

Han har fått grøt en uke nå, kanskje det hjelper snart. Får ikke så mye da, 2 ts, kanskje prøve med mer..

Tror ikke jeg ser noen tenner, men kan de være urolige lenge før den første tanna dukker opp?

Takk for svar.. :)

Skrevet

Du kan bare prøve mer:) øke hver dag:)

Her har ikke tennene kommt enda,men tror vi har sagt "det må være tennene" sånn tusen ganger!! heheh....mellom 4-6 mnd ca er det mye tull med soving,de blir mer aktive og tar til seg mer inntrykk....Så det kan også være det! har hatt mange sånne tulleperioder her!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...