Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Dersom jeg i kveld drikker litt, bare slik at jeg kjenner det (skal sikkert ikke mye til), og slutter mellom 12 og 2 en gang, når kan jeg da amme igjen? Vet det er vanskelig å si akkurat, men bare sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 etter 3 timer tenker jeg. Husk at har du 2 i promille, kommer 0.2 promille i melka. Det er verre å drkke mens ungen er i magen, da går alkoholen direkte, nå skal den gjennom systemet ditt først. Noen babysser får vondt i magen av vin, øl er lettere å fordøye Men, du, unngå 2 i promille
Lykkepiller Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Du kan ifølge informasjon fra HS amme når du har 0.5 i promille, altså etter ca 1-2 enheter. Hvis du drikker mer enn det bør du nok vente i noen timer.
nutri Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 melken har samme promille som du har i blodet til enhver tid. Regner vel 2 timer pr enhet. Altså 3 drinker = vente 3x2timer= vel 6timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå