Gå til innhold

ca hvor mange gensere og bukser har din unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lure på hva som ca er normalt.pga ei jeg kjenner har kjøpt sååå mye mere t sin en hva jg har t min..

han her har :

-4 t-skjorter som jeg bruker langerma under.

-8 gensere

-8 joggebukser

-6 dongeri bukser/cord som ikke blir brukt så mye..

mye eller lite dette da mon tro.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, hvor mye? vanskelig å si helt nøyaktg, men vil tippe rundt en 15gensere om ikke mer, 12+ i bukser, en haug tskjorter/singleter

Skrevet

Omtrent sånn som deg, HI. Man har da vel vaskemaskin?

Skrevet

Hun har

3 dongeri/cord bukser

2 joggebukser

ca 6 gensere

5 t-skjorter

3 tynne jakker

2 kjoler

1 "bunad"

2 pysjamaser

+ yttertøy

Dette holder fint selv om det bestandig ligger et ekstra skift i barnehagen.

Skrevet

Alt for masse her. Sist jeg hadde oppryddning talte jeg til over 40 bukser, 30 piratbukser, 80 gensere, 50 t-skjorter og et hav av skjorter.

Dette var det som lå i skuffene.

2 og 3 åringen har felles skuffer da, men altfor masse lell.

Skrevet

Han har alt for mye, jeg har ikke tellt.

Skrevet

Han har ca

-3 bukser

-3 joggebukser

-3 college genser

-5 tynne genser

-2 pysjamaser

Han trenger 1-2 bukser til da de han har begynner å bli slitt eller små , ellers går det helt greit. Har ikke råd til å kjøpe så mye jeg.

Skrevet

ca

15 bukser

over 20 genser

15 t-skjorter

13 pysjamaser

pluss en del pen klær...

Synes vi har akkurat passe med klær. Og vaskemaskinen går flere ganger om dagen. hihi

Skrevet

13 pysjamaser? Oy! Hvorfor det?

Vi er heldige å arve mye, men kjøper ofte noe nytt fordi det er gøy med nytt.. Da hoper det seg opp fort.. Men... ca. 10 bukser, 10 gensere, 5 t-shirt, 6 strømpebukser, 5 skjørt, 2 kjoler, masse masse ulltøy... + yttertøy... Når jeg "glemmer" å vaske på et par dager, hender det jeg tenker at jeg må kjøpe mer klær, men egentlig er der mer enn nok. 2 pysjamaser, forresten. hihi

Skrevet

Alt for mange..... har arvet så mye at det ikke er plass i skapet, ligger i søpplesekker.... trenger sikkert ikke vaske klær på 2 mnd!

Skrevet

Jeg tror jammen det er synd på min unge her... (Eller at vaskemaskinen vår går for fullt, alt ettersom øynene som ser...)

-3 ullbody (Men nå er jo snart sesongen slutt for de)

-4 gensere

-en strikka ullgenser

-to dongeribukse

-1 joggebukse

Og det var i grunn alt.

Skrevet

Han har forsåvidt 3 t-skjorter, 3 strømpebukser og to pyjamaser også... Og en del sokker.

Jeg synes ikke de trenger så mye klær, jeg... Vi klarer oss fint vi, selv om vi av og til må stryke klærne tørre for å få rene klær til han. Og når han har så lite, får han jo brukt det mer, så det blir ordentlig slitt...

=)

Skrevet

har absolutt ikke telling..mye gaver i klær her i familien..har besteforeldre på begge sider som er veldig spandable så her flyter det over av leker og klær.. Men må inrømme at man trenger jo ikke absolutt all verden.de vokser jo fort utav klær.

Skrevet

hmmm aalt for mye, hehe..

tipper hun har rundt 20 bukser minst og sikkert 50 gensere , 30 bodyer. + div andre klær..

Skrevet

Allllt for mye!! Kunne sikkert flyttet inn ett par gjevn gamle jenter jeg kunne kledd opp, uten problemer.

Skrevet

unnskyld - men hva i all verden slags spørsmål er dette? Føler mange ganger at disse sidene er skikkelig 50talls husmorssider. Sitter dere og teller hvor mange klesplagg barna deres har?

Skrevet

er bare et uskyldig spm og litt på skøy.. ikke alle innlegg må være blodig alvor eller hva?

Skrevet

forresten så har min¨også aaaalt for mye.. huff..hehe

Skrevet

Neida - alle innlegg bør absolutt ikke være alvorlige - men at man entusiastisk lager og følger opp tråder a la denne - det er for meg et stort mysterium!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...