*We68* Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Besøksrutiner for far og søsken: Hverdager kan pappa/søsken komme kl. 18-21, øvrig visitt kl. 18-19. Lørdag og søndag kan pappa/søsken i tillegg komme kl. 14-15. I tillegg er det sykehushotell da, men det er jo ikke sikkert der er ledig akkurat når jeg får jeg syns det er helt forferdelig at ikke pappan skal få være der mer jeg da :-( Skal iallefall ikke bli der mer enn toppen en natt...basta :-) Selvfølgelig om alt er bra med bebyen da
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Øhh, og hvor er dette henn? Som regel får jo far og søsken være til stede når de vil. Untatt når det er hviletid
*We68* Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Stod på fødesteder, Ålesund Sykehus :-(
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Det var rart. Når jeg lå på barsel på Ullevål hadde var det likt, bare at pappan hadde besøkstid fra 0900-2100 (om jeg ikke husker feil) og måtte være ute mellom 14-16 pga hviletid. Men det var det ingen som brydde seg om. Sikker på at besøkstiden ikke bare gjelder søsken?
Ane** Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Du får håpe og krysse fingrene for at du er i form etter fødsel da! Idiotiske besøkstider! Men er du i form så kan du jo gå ned i lobby/kafeteria, der kan du jo ha så mye besøk du bare vil
LilleMy med nr3 Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 på Sykehuset Buskerud kan far være tilstede hele tiden untatt mellom hvilestund (14-15.30 tror jeg) men praksisen der at man kunne motta besøk fra alle hvis det var greit for de andre på rommet, eller man kunne gå på besøksrommet like bortenfor. på lettposten så var det ingen slike begrensninger tror jeg.
gla78 Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 på sykehushotellet får du bestemme sjølv om ka ti d passa å ha besøk.trur der va 10 eller 12 rom som hører til barsel.va der å besøkte ei venninde av meg for 2mnd siden.så der styrte ho besøket sjølv. oppe på barselsavd. e d besøkstider ja....men eg trur dei e ganske greie med at folk kan komme på besøk til andre tider uttenom dei...så lenge dei ikkje kommer i kviletida.og du tar hensyn viss du blir liggende på fleirmannsrom.du kan eventuellt ta imot besøk på tv-stua. sjekka brevet eg hadde fått fra åse og der står d at besøkstidene er 16-19 for pappa/søsken og 19-20 for øvrige. Liggetida på barselsavd. og barselshotellet er 3 dager ifølge jordmora mi.Men dette bestemmer vel du sjølv viss det er bra med dere begge, og du føler for å fare hjem før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå