Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Om jeg leier ut et rom i leiligheten jeg leier, til ei venninne, blir hun da å regne som samboer? Jeg tenker i forhold til OS og andre stønader, minsker de, eller får jeg de i det hele tatt? Jeg bor i Oslo i en leilighetn på 130 km2 og betaler 7500 i mnd inkl strøm. Det er UTROLIG billig til Oslo å være, så jeg vil ikke flytte herfra, for man finner virkelig ikke lignende tilbud. Men jeg synes 7500 er mye penger siden jeg er student. Eller vil jeg klare det? Men denne venninnen jobber MYE og er nesten aldri hjemme, bare når hun sover, så det hadde vært perfekt om hun bodde her, sånn for å minke leien min litt...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 hun er ikke samboer. dere har jo ikke felles økonomi. jeg bor sammen med søsteren min jeg
Singelmamma og banden Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Nei, hun er en "leieboer", ikke samboer. Selv skal jeg ha søsteren min boende i huset noen mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå