Gå til innhold

Handler dere amme-klaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa det var et innlegg om gravid-klaer lenger ned paa siden og det fikk meg paa tanken: hva med amme-topper og lignende? Jeg vurderer aa kjoepe noen, men det blir jo kjempedyrt om man bare skal bruke amme-topper, da. Lurte paa aa kjoepe en kjole til sommeren som jeg kan bruke de siste ukene jeg er gravid, men problemet er bare at de ofte ikke har amme-loesning og da blir det liksom litt bortkastet synes jeg.

Kjoeper dere mye amme-topper osv? Og aporopos det--hvor mange amme-bher boer man ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok å handle et par ammetopper. Syns de ser så veldig diskret og fine ut når man er ute på kafe eller på besøk. Hadde det ikke til mine to forrige barn så det er ikke noe man må ha. Ellers blir det vel 3-4 amme-bher. Ser det litt an. Vet jo ikke hvor bra ammingen går og da er det jo litt dumt å ha kjøpt masse ammeklær.

Skrevet

Hei, sniker meg paa besoeg fra 2. trimester :)

Sidst da jeg fik Mini kjoepte jeg ingen ammetoppe eller bh'er og det gik fint. Brukte en lav top under og en annen top/genser over, saa det gikk ann aa amme diskret.

Men tror faktisk at jeg skal kjoepe ca. 3 amme bh'er denne gang siden de ser mere komfortable ud :)

Skrevet

Har kjøpt noen ammetopper som jeg har brukt siste tiden som gravid. De passer en stor mage også, nemlig... =)) Dessuten kommer jeg til å kjøøpe en ammekjole, har funnet en veldig fin en på mammahuset.no som jeg skal ha. Tenke å bruke denne i dåpen etter kirken (blir bunad i kirken, så sant den passer)

Jeg har også 3 ammebh'er, to hvite og en sort. Mulig jeg kjøper noen flere ammetopper, men det ser jeg an (behovet og slik)

Skrevet

Sist jeg fødte hadde jeg ikke kjøpt noe ammetopper, og jeg fikk ikke til ammingen. Så nå har jeg kjøpt fire ammetopper, i håp om at da MÅ jeg jo få til ammingen!!!! *hi, hi*

Har mange ammebher da. Noen fra sist gang, og noen nye nå. Kjekt å ha alt nå, siden "tetasene" er blitt noe gigantiske... :)

Skrevet

Finnes det andre amme-klær enn Boob sine? Synes prisene er helt hinsides all fornuft.. En singlet kan umulig være verdt 350 kr!

Skrevet

H&M har også ammetopper, har allerede kjøpt noen som jeg går i nå, fine md stor mage også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...