Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Mitt barn baler med luft så vist det ikke er det så er det mat,får ikke sove hele natta nei.Når er det muligt lurer jeg på.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jenta mi er nå 6 år og sover endelig hele natta ;o) hehe.. neeeeeida.. Det kommer når det kommer og det er forskjellig for alle så noe fasitsvar vil jeg ikke gi deg dessverre.. er det ikke nattmat så er det tenner og er det ikke tenner er det vaksiner og at de lærer seg noe nytt.. Velkommen til ditt nye liv som mamma = )
Pia♥CF Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Gutten vår lå på CPAP lenge.. mye luft i maven etter det.. Så vi gjorde og gjør fortsatt følgende iallefall annenhver dag.. enten morgen eller kveld: Bad...(tummytub) Masasje / rygg rygg mage... og så la vi han alltid på maven, men bena godt under kroppen og "rede" rundt. Når han sovnet la vi han på ryggen( jada jada jada vet vet vet). Nå sover han på RYGGEN i hengekøyen Byssanlull.. og sover stort sett fra 20-21 til mat rundt 7, for så å sove helst frem til 11... Helt utrolig deilig ...... og... lenge leve samsoving.....
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 jenta mi blir 3mnd den 30,ho sover natta igjennom uten mat. Ho får det siste måltidet kl 21 og da sovner ho i maten,hører ikke noe til ho før kl 7 halv 8=) Dette begynnte ho med da ho var ca 7uker. Så har vært heldige sånn ja,men gutten min beg ikke å sove natta gjennom(uten mat)før han var ca 4mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå