Pia♥CF Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Halloys ja!! Samsover du ennå ???? Er det mulig ?? hehe... vel det er jo mulig for oss.. så da er det vel mulig for andre oxo... Men du så lesbe jentene i kveld.. hvem døde ??? Blir du med på neste tur ? tjopps
ScaryMama Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Her samsover vi! Jeg syns det er så koselig så jeg har ingen hast med å få han til å sove i egen seng enda;) Han blir stor fort nok allikevel... Nei jeg så ikke på,det bare var på i bakgrunnen så jeg fikk ikke med meg en dritt, beklager! Satt opptatt med dib og trynebok... Jeg har veldig mye å gjøre om dagen, men onsdager får jeg ikke gjort så mye uansett siden jeg ikke får hjelp med Nikolai så det kan hende vi dukker opp på treff. Vi dro på onsdag vi, kom på Z og der var det ingen barnevogner! Brukte litt tid på å komme på at det var feil onsdag.FLAUT!
Pia♥CF Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 Var du der ??? Vi var der også.. Kom halv ett da.. Irene og jeg .. og så kom mamman til Mathilde og Mathilde.. De hadde vært innom kl. 12, men kom tilbake etterpå.. ja det var feil onsdag.. visste ikke det jeg heller.. Så får se om det blir noe for oss på onsdag.. helv... årsoppgjør :-) Usj, dumt vi ikke møttes da...
ScaryMama Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg også var der halv ett! Stressa som f... Glemte vognen hjemme så måtte jeg snu... Veldig dumt at vi ikke møttes da! Jeg kikket innom pigen også før jeg dro, så mange mødre men ingen kjente;( Så det var bortkastet tur! Nei nå MÅ jeg legge meg! Skal være effektiv i morgen!
Pia♥CF Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Ja.. skal samsove litt her i huset også nå... Tjopps og vær flink i morgen da !!! (såå skal jeg oxo..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå