Gå til innhold

Beroliggende ord til alle som er bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg gått dag in og dag ut her mange uker og fått smørt over ansiktet alle som kjenenr spark i uke 12, og som har "den magen" i uke 14.

Jeg er nesten i uke 20 nå, har hverken kjent spark eller fått mage. og to meg sambo har fått høre meg klage og syte over dette i mange uker. jeg har vært helt totalt overbesist om at jeg har en MA.

Idag var på ul, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg bare gruet meg, for jeg var overbesvist om at det var gått gale.

Men der fikk jeg se verdens skjønneste lille baby ligge og sparke og slå som bare det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da,kan ikke ha vert mye kjekt da..... mn så fint at alt var bra,kjekt å høre:) gratulerer da,kos deg videre:) :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nå har jo jeg hatt mage siden uke 5 og kjent liv siden uke 12, men likevel var jeg bekymra som bare det før UL,- det første jeg spurte da jeg kom på UL var om den levde (de hadde jo ikke nye lyd, og jeg kunne ikke se hjertet slå med engang). Og levde det gjorde den...eller hun, rettere sagt!:-) Tror de fleste bekymrer seg en eller annen gang ang. dette, så det er jo helt normalt.

Skrevet

Hei!

Jeg er nesten 12 uker, har hatt en sa og en ma ifjor. Det har vært blødning sinden uke 4 til uke 9 denne gangen også. Var på ul i uke 9,alt er bra med babyen, men er bekymret likevel mye.

Jeg sitter her gråt men jeg leser det du har skrevt,synes det er så flott at du gjorte det, det er virkelig beroliggende, Takk:)

Skrevet

Å... Godt å høre... Jeg er i uke 15, magen er flat (bortsett fra når den blåser seg opp noe ekstremt til tider) og jeg kan i allefall ikke si jeg har kjent noe liv! Kvalmen har dessuten også begynt å gi seg. (Er forsåvidt godt det da...) Har hittil ikke vært på ultralyd og veit i grunn ikke hvordan det egentlig står til inni der... Det blir som å tro på noe en ikke ser... Er veldig spent på ultralyden i slutten av mai, men til da får jeg vel bare smøre meg med tolmodighet... Har jo egentlig ingen grunn til å tro at det skal ha gått galt... Har ikke hatt blødninger eller smerter eller noe.. Blir vel bare stressa når det føles som man er alene med å ikke ha mage og folk kommenterer at "neimen, det vises jo ikke på deg - den og den ser man jo er gravid!" Det føles som alle rundt meg skal ha en mening om hvordan jeg skal ha det som gravid, og at det er en fasit på hvordan man skal se ut etter så og så mange uker... Har dessuten mange venninner som ikke har barn og som aldri har vært gravide som skal blande seg i hvordan jeg skal se ut nå... Dette stresser meg, som om jeg ikke har nok tanker i hodet som kverner...

Skrevet

bra det var litt beroliggende!! Jeg får fremdeles komentarer om at man ikke kan se det på meg, og man blir jo litt ekstra bekymret når andre begynner og kommentere og!! jeg var faktisk nesten litt psykisk sliten tilslutt fordi jeg bekymret meg så mey!

Men som sagt, så er det normalt, og det går nok bra med oss alle=)

Mange klemmer fra HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...