:)Elvira i magen :) Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Var på ultralyd i dag, på Volvat.Jeg fikk se en baby som var veldig våken og som sprellet og " viste seg fram". Jeg spurte om hun kunne se hvaslags kjønn det var, og hun sa at det nok var en jente.Hun så kjønnsleppene helt tydelig og det var ingen pung der. Jeg er kun 16 + 4 uker. Kan jeg stole på en slik " antakelse " så tildlig i svangerskapet ? Har så lyst å shoppe litt
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg var også på ul da jeg var i uke 16+5. Jm sa det var en jente. Var på ny ul i uke 18+3 og hun sa fortsatt jente,så ja jeg stoler på det. Hvis dem er usikkre så sier dem ikke kjønnet. Skal du på ny ul?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 jeg var på ul på tirsdag, da var jeg i uke 15+2 .. spurte om hun kunne se kjønn.. hun sa først "dette kan se ut som en gutt..Nei, vent , det som stakk ut var på den andre siden også.. så vil heller anta at det er kjønnslepper.." , men hun turde ikke si noe helt sikkert. Var jm sikker så er det vel den så sikkert som det kan få blitt med UL
:)Elvira i magen :) Skrevet 28. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2007 Ja jeg skal på ny i midten av mai.Da på ordinær.Nå var det bare en ekstra ul jeg var på.Spent på hva dem ser da......
spireliten Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Var på ultralyd da jeg var 18 uker på vei. var hos ei litt eldre dame som var overlege. Hun sa at hun tydelig kunne se kjønnet . Blir en gutt:) Jeg spurte om hun var sikker, og det bekreftet hun at hun var
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Når de tør å si kjønnet så er det nesten alltid riktig. Men selvfølgelig, ingen regel uten unntak. Ville likevel valgt å stole på det de sier hvis de mener de er sikre, feilmarginen er liten.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Så lenge de sier noe om kjønnet er de rimelig sikre. Kjønnet er tydelig fra uke 14. Er nok ganske sikkert at du får ei jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå