Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei. Er det når man har fullgått 26 uker at man får engangsstønaden? Og når man søker får man svar om man får engansstønad eller ikke? Jeg har søkt fo 1 måned siden, men har ikke fått svar på om jeg får den eller ikke. Er i uke 27 nå.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Engangstønad i uke 26? Trodde det var noe du fokk når barnet er født jeg.
Mammapudding Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hvis du vet at du har krav på den så får du den uansett. Kanskje du bør ringe og høre hvorfor det tar så lang tid? Jeg leverte søknaden rett før påske og rett etter påske var pengene på konto! Fikk ikke noe form for beskjed om at jeg fikk pengene, de bare plutselig var på konto..en hyggelig overraskelse da:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Du får 1.gangsstønad før du føder slik at man kan kjøpe inn vogn, stellebord og det man måtte trenge..
Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 stønaden kom inn to dager etter at jeg søkte etter den;) ja når du er 26 uker kan den utbetales så du bør ringe å spørre hva som tar slik tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå