Gå til innhold

Nå er jeg grei kjæreste vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er en tur på byen i dag og jeg har sagt jeg kan hente han kl 2 i natt så han slipper å stå i taxikø..... Føler meg ganske grei her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja... vel, du har en fordel da for du vet når du får han hjem på den måten... min er og spiller poker med kompiser...vet ikke helt om de muligens også tar seg en tur på byen da.. aner ikke når han kommer hjem i natt.. han sa 3.. det kan lett bli senere enn det... jaja

har besøk av bestevenninna mi og har hatt en koselig kveld, men hun blir hentet av sin kjære rundt midnatt så da blir jeg alene noen timer..

Skrevet

får ikke håpe han er utro mot meg mens jeg sitter her og venter.

HI

Skrevet

ehhhhh.... det var JEG som skrev dette innlegget. Og nei jeg er ikke bekymret for det:) Noen som prøver å lage litt bråk her inne tydeligvis.

Skrevet

hva mener du? er han utro mot deg?

Skrevet

det var JEG som skrev innlegget. idioter

Skrevet

jaja drit i den ekle anonyme da;)

hva gjør du på i ventetiden da? jeg spiller litt nettpoker..surfer på div.sider og sånn..men skal vel legge meg snart og kanskje lese litt blad eller noe. Ganske trøtt..men pleier typisk ikke sove så veldig godt eller mye før han er hjemme da...

langt på vei forresten? hvorfor er du anonym HI?

jeg har termin 8 august:)

Skrevet

ok , jeg som faktisk har skrevet hovedinnlegget har kun skrevet to innlegg, det som starter med ehhh og hovedinnlegget. Tror ikke jeg orker skrive mer siden det bare er andre anonyme som ødelegger... alt anonymt skrevet etter dette er IKKE meg.

Skrevet

ok skjønner..vel, det er vel sånn sett det er best å holde seg til nick. Du kan jo eventuelt lage en ekstra profil som du bruker til mer hemmelige/flaue ting om du syns det er ille å skrive under med ditt vanlige nick? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...