Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om/når man kan ta av lua? Når det er varmt og vindstille, er det virkelig nødvendig med lue da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også.......må man bruke den til langt uttpå sommern????

Skrevet

Sånn som jeg har lært skal de små dekke til hodene sine til de er 2 år. Med hatt eller tynn lue. Men nå er jo jeg fra nordnorge og der er det litt andre forhold enn i sørnorge. Så om 2- årsgrensen gjelder i sør også aner jeg ikke. Men i Alle fall til babyen er 1 år bør h*n dekke til hodet vil jeg tro.

Skrevet

jeg har også forstått det sånn at de skal ha en lite lue uansett. på sommeren tror jeg det er mest for og beskytte hodet mot sol og evt. skygge for solen(liten brem)

Er jo på hodet en mister mest varme og de kan vel ikke regulere kropstemp. før de er blitt større.... dessuten får de ikke lett øreverk osv da??????? Er i grunn like usikker som dere????

Skrevet

Gutten min er 4 måneder og jeg bruker sjelden lue fordi han hater det som pesten og gjør alt for å få den fjernet. Har aldri likt det selv så han har vel fått det fra meg ;op

Nå når han kan gripe tak i ting så river han den av selv....

Så jeg bruker jakker med hette på - dem går til nød...

Han har vært småsnørrete en uke og ellers frisk som en fisk.....

Skrevet

.. hehe ja det er kult med gutt da... caps.... Etter 3 rosa "huer" gleder jeg meg til å kjøpe kuule caps...

Skrevet

Fy deg !!!

Du ammer vel ikke heller.. !!

Skrevet

Jeg bruker kun en tynn solhatt, bare for å beskytte han fra solen.

Skrevet

Må bare si før jeg legger meg at jeg var anonym, og hebbiesnuppa: Var bare en SPØK = ) = ) En teit en greit nok men men !

Skrevet

Har alltid fulgt regelen om at barn under to år alltid skal ha noe på hodet. Selvfølgelig da tilpasset vær og temp for den som måtte lure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...