er det muuulig Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 hvor lang tid tok det før deres ektefelle fikk svar?
Ronja80.mor til 2 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Mannen min har ikke søkt enda, men for en bekjendt tok det 7mnd.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Får de reise ut av landet i den tida? Mannen min skal søke i desember og vi har lyst å reise i desember...
Mulatica Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 I følge UDIs nettsider tar det ca 10 måneder å behandle søknader om norsk statsborgerskap. Happiness, hvis mannen din har bosettingstillatelse må han vel kunne reise? Det blir sikkert lettere å reise med norsk pass, men så lenge han har bosettingstillatelse kan det vel ikke være noe problem.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Nei han skal søke om bosettning i desember
er det muuulig Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2007 men da har han vel norsk utlending-pass....og så lenge han har gyldig oppholdstillatelse/arbeidstillatelse her så kan han reise overallt dersom det ikke står noe annet i det.
Mulatica Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Det kan vel bli problemer hvis tillatelsen hans går ut, eller hvis den ikke er gyldig en stund etter at han kommer hjem. Jeg vet i hvert fall at hvis man drar til England må man ha gyldig oppholdstillatelse minst 3 måneder etter at man kommer hjem. Jeg gleder meg til min kjære får bosettingstillatelse, jeg er lei av å søke fornyelser hvert år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå