Natteravnen* Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Fryktelig stille her ikveld, var tydeligvis feil kveld eg endeleg hadde nokre timars dibbetid... he-he... Men, i påvente av at fleire av damene skulle sjekke inn her for kvelden så har eg komt meg inn på facebook, blir spennande å sjå om det blir at eg gjer meg kjent der. Andre som har prøvd det? -blablablablabla , - kjedelig å vere heime her aleine, får vel ta kvelden snart...eller sjekke resten av internett no når sjangsen er her. Ha ei fin helg allesaman!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 trodde det samme som du,og logga meg over og ut ganske tidlig =) var fryktelig stilt her i går. vet ikke om jeg tørr å gå inn på facebook jeg,hehe.alt nytt er skummelt ;o) fikk du sjekka internett nå da??
Natteravnen* Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 -vel vel, det vart lite surfing igår, trøytten overmanna meg så det vart tidlig kveld. Har ei lita som ikkje er i form, so det er mykje nattevåk. Kanskje du veit, ho hadde feber i tre dagar og har no utslett som bjynde på halsen og vidare på magen og i panna... sutrar en del, men ellers blid og bra matlyst. Kan det vere den fjerde barnesjukdomen tru?
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Hei Frihelg og frihelg.. Har en mann som jobber altfor mye, har altfor mange unger her... ( alle naboungene trives godt her). Er så sliten at jeg føler det vrenger seg... Men 4.barnesykdom ja. Begynte med høy feber hos oss som varte i 3-4 dager og deretter kom utslettet på hele kroppen. Han hadde jo ikke noe særlig matlyst da, men det skyldes vel andre ting tenker jeg. Høres vel ut som 4 barnesykdom som lillejenta di har. Hvor gammel er hun forresten??
Gjest Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Tredagersfeber Litt info. God bedring til lillejenta:)
Natteravnen* Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 Heisann! Ho er 8 mnd. Håper det er det, var litt redd for at det kunne vere meslingar ei stund, men håpar at det er 4 barnesjukdom. jaja, frihelg å frihelg... , men det er godt å ikkje jobbe i helgane for en som alltid har hatt skiftarbeid iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå