Gå til innhold

Har allesammen tatt frihelg, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fryktelig stille her ikveld, var tydeligvis feil kveld eg endeleg hadde nokre timars dibbetid... he-he...

Men, i påvente av at fleire av damene skulle sjekke inn her for kvelden så har eg komt meg inn på facebook, blir spennande å sjå om det blir at eg gjer meg kjent der. Andre som har prøvd det?

-blablablablabla , - kjedelig å vere heime her aleine, får vel ta kvelden snart...eller sjekke resten av internett no når sjangsen er her.

Ha ei fin helg allesaman!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde det samme som du,og logga meg over og ut ganske tidlig =)

var fryktelig stilt her i går.

vet ikke om jeg tørr å gå inn på facebook jeg,hehe.alt nytt er skummelt ;o)

fikk du sjekka internett nå da??

Skrevet

-vel vel, det vart lite surfing igår, trøytten overmanna meg så det vart tidlig kveld.

Har ei lita som ikkje er i form, so det er mykje nattevåk.

Kanskje du veit, ho hadde feber i tre dagar og har no utslett som bjynde på halsen og vidare på magen og i panna... sutrar en del, men ellers blid og bra matlyst. Kan det vere den fjerde barnesjukdomen tru?

Skrevet

Hei

Frihelg og frihelg.. Har en mann som jobber altfor mye, har altfor mange unger her... ( alle naboungene trives godt her). Er så sliten at jeg føler det vrenger seg...

Men 4.barnesykdom ja. Begynte med høy feber hos oss som varte i 3-4 dager og deretter kom utslettet på hele kroppen. Han hadde jo ikke noe særlig matlyst da, men det skyldes vel andre ting tenker jeg.

Høres vel ut som 4 barnesykdom som lillejenta di har. Hvor gammel er hun forresten??

Skrevet

Heisann! Ho er 8 mnd.

Håper det er det, var litt redd for at det kunne vere meslingar ei stund, men håpar at det er 4 barnesjukdom.

jaja, frihelg å frihelg... , men det er godt å ikkje jobbe i helgane for en som alltid har hatt skiftarbeid iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...