Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Siden lillegutt kom til oss,har vi kranglet oftere enn før. Faktisk veldig mye synes jeg. Selv om sønnen vår er det beste som har skjedd oss,så krangler vi! Om hvem som gjør hva og om andre helt idiotiske ting! Han snakker skikkelig stygt om min famile(da mener jeg skikkelig stygt.Skjeller de ut med de mest kreative banneordene som finnes). Er så møkka lei at det fins ikke måte på! Han ble arbeidsledig ca 2 uker før sønnen vår ble født og vi har det utrolig trangt økonomisk. Vet jo han blir deppa av dette,men ingen grunn til at dette skal gå utover meg. Jeg svarer jo selvfølgelig tilbake til han,men føler at han kan bli for voldsom av og til! Griner ofte og er redd babyen min føler at vi krangler og at jeg er lei meg til tider... Flere som krangler/t mer etter babyen deres ble født?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 vi krangler også ja, jo, mer enn før vi fikk barn det er "tulle"ting som er alvorlige der og da så, vi må skjerpe oss, både han og jeg for jeg vet jo at et barn har det best sammen med mor og far som ikke krangler det er mest solskinnsdager da, det kan man jo huske på
Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Økonomiske bekymringer er noe av det værste en familie kan ha, og det kan være hele grunnen til at dere plutselig krangler så masse. helt ny livsituasjon med babyen har også sikkert sine grunner. Hvordan var det før da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå