Gå til innhold

Hvor fort gikk dere ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg gikk opp veldig mye under svangerskapet og var opp i hundre kg da jeg var på mitt største. Jeg gikk ned 15 kg med en gang og nå veier jeg ca 85 kg. Jeg ammer, går tur men kommer meg ikke ned et gram en gang. Føler jeg er kjempeaktiv. Har et barn med kolikk så det er null søvn og full fart hele tiden. Sjokoladen har jeg derfor kuttet helt ut. Hva er det som gjør at jeg ikke rikker meg? Hater kroppen min sånn som den er akkurat nå.

Jeg og babyen min har grått om kapp her nå. Han bare skriker og skriker og jeg ser bare mer og mer sliten og tykk ut.

Har prøvd så og si alt.

Jeg spiser vanlig sunn mat , har kuttet ut melk og spiser ingenting fetendes. Men spiser ikke noe slankemat heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du? For noen virker amminga som en slankekur, for andre går det motsatte veien.

Med begge mine så rikka ikke vekta seg før etter ammeslutt og da raste kiloene av meg.

Men ikke slutt med ammingen for å gå ned i vekt da...;)

Skrevet

Stress kan gjøre at man går masse ned i vekt eller at man ikke går ned uansett hva man gjør..

Skrevet

Det var som å lese om meg selv. Jeg la på meg masse da jeg gikk gravid, veide over 100 og var sååå skamfull!! Gikk ned en del med en gang, det rant av bokstavelig talt, for det var mye vann i kroppen også. Men nå veier jeg 83 kg og der står jeg, ennå jeg har kuttet ut alt av fett og søtt. Er så sunn att, men ingenting hjelper. Jeg fullammer, har det supertravelt og går masse. Men kiloene vil IKKE av. Jeg har igjen ganske mange kg til for å føle meg vell. Så jeg har ingen råd, men vil gjerne ha noen sammen med deg. PS; det eneste som jeg går ned litt på er å ikke spise etter kl. 19 ca, men da er jeg så sulten når jeg legger meg at jeg ikke får sove.

Lykke til til deg!!! Håper noen har noen tips.

Skrevet

gikk opp ca 20kg i svangerskapet, nå etter 2uker er 16 kg borte. Så de forsvant fort. Men kroppen er desverre langt fra det den var. Er tydlig at muskler veger mer enn fett, for selv om mange kg er borte er jeg langt fra å passe inn i normale klær..

Skrevet

Jeg gikk opp en god del i svangerskapet. 3mnd etter fødsel hadde jeg 3kg igjen. Begynte å gå ned ca 3uker etter fødsel.

Gjorde ingenting for å slanke meg. Spiste normalt(men mye mer enn tidligere) og fullammet.

Skrevet

La vel på meg rundt 18-20kg...turde ikke veie meg på slutten:-)

Magen forsvant like etter fødsel, men brukte vel 5-6 uker for å bli like slank igjen....

Merker alikevel at kroppen har forandret seg, armene er blitt tynnere mens magen er ikke superstram selv om den er flat......jaja:-/

Skrevet

Som å lese om meg selv, gikk opp 30 kg, passerte 100 - skamfullt...

Min er snart 2 mnd, har gått ned 20 kg, - 15 gikk bort ved fødsel og den første uka. Jeg sliter veldig med disse kiloene, sluttet med sjokolade - han lille reagerer på det.. (gudskjelov nesten)

Jeg blir deppa - hater kroppen min - har ikke klær - og nå er det varmt her. Går og går og går og går.

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

jeg gikk opp 33 kg. 16 forsvant på sykehuset- masse vann.

Så kom jula og jeg gikk opp igjen.

har tilnå klart å ta av 21 kg ved hjelp av STRENG diett og masse spinning 3-4 ganger i uka. Utrolig mye jobb og svette ligger bak hvert gram.

Jeg ammer ikke fordi jeg ikke fikk melk- så her kommer ikke en dritt gratis. Urettferdig som f.

men sånn er det bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...