Gå til innhold

Slimproppen igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....de som har opplevd at slimproppen har gått,kan dere fortelle hvordan dere skjønte det var den...?

Mulig jeg er teit nå, men er den stor?

Hadde mye "gørr" i trusa (sorry, beskrivelsen), men er usikker på om det plutselig var masse utflod(selvom jeg til vanlig ikke er plaget med det) eller om det var den berømte slimproppen.

Jeg er annengangsfødene, men fikk ikke oppleve den forrige gang...

så stiller helt blank denne gangen...

Snakker vi f.eks om en te-skje eller spiseskje mengde-messig???

Takk for alle som gidder å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. på søndag gikk min. det var kansje like mye som 1 teskje. kom på papiret etter dobesøk. var som gjennomsiktig geleklump med litt blod i. men både i går og i dag har jeg opplevd at d kom rester kansje. var som 1/5 av 1 teskje. helt blank gelekulmp uten blod. regner med det er rester av slimproppen. har lest at flere opplever den kommer over flere dager..

Skrevet

Hm...takk for svar...,da er jeg nok temmelig sikker på at det var den.

Var ikke noe blod i min,men....har skjønt det som at det kan være den for det...igjen...takk for svar:)

Skrevet

Samme morgenen den dagen jeg fødte så opplevde jeg at hele slimproppen gikk. jeg hadde vært på do og kjente det var noe ekkelt da jeg skulle tørke meg. Da jeg sjekket papiret så var det en STOR gele klump med en del blod og gørr. skikkelig ekkel, husker ikke nøyaktig men den var ihvertfall en spiseskje om ikke to...

Skrevet

Hmm...nå ble jeg liksom litt i tvil igjen..

Noen fler som vil svare??...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...