Mirakeljenta08 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 flere enn min lille gutt som nekter biter og spsielt brødskive+ han e r10 mnd å prøved med brødskive i 2mnd kommer nok en vakker dag. må være tålmodig med disse små
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Vi har litt problemer med brødskiver ja... I begynnelsen brekte hun seg når hun fikk skiver, dette pga at hun fikk det for langt bak i munnen, uten at det var "ferdig tygd". Så jeg gav henne ørsmå biter, for hun så ut til å like smaken godt. Gir henne litt større biter nå, men vi er fortsatt ikke oppe i et helt måltid. Får i henne maks en halv skive. Hun liker også å tygge på skalker.....
Mirakeljenta08 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 thomas liker skalker, kavribg. liker å spiuse pålegg uten brødkive det er godt vet hva han vil he he plages av tenner den herremannen. mye som skl ut
tulla79 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 min er 8.5 mnd..Liker brød,,men får ikke i han så mye enda.. ca 1/4 skive.. gir frukt i tillegg. Prøv å dupp skiven i fruktmos,,det digger småen
Mirakeljenta08 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 det har jeg ikke tenkt på det skal jeg prøve. tusen takk. han elsker fruktmos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå