Gurine og gulla Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 brude bukkett.hva alags bukett skal dere ha?
Joikaboll@ Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Aner ikke hva den kommer på, skal bare ha noen cala eller hva dem heter
Frøken Bollerund Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg vet ikke helt hva prisen kommer på, men hun sa max 3000 for en brudebuketten, 4 coursager, en brudepikebukett og mange store gerbera til å pynte bordet med. En plass mlm. 1800-3000 kr. Buketten min skal ha orkideer (mulig bare det i to farger, evt noe annet i tillegg om det gjør det billigere men like fint) formet som et hjert og henge litt. Ikke så ille synes jeg.
sussa4 Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Vi betaler max 1500 for blomstene til bryllupet. Da inkl det buketten, 3 knappehullsblomster, 4 brudepikebuketter og borddekorasjonene. Vi er så heldig at vi får blomstene til innkjøpspris og min kommende svigerinne skal lage alt sammen siden hun er blomsterdekoratør. Synes vi slipper utrolig billig unna og er kjempefornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå