Gå til innhold

Stakkars barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg og tulla på tur. Tok meg en matbit på en cafe der det også var tre dagmammaer med masse barn de passet på. Ble så trist når jeg så hvordan de kjeftet på de stakkars barna. De satt bare stille og spiste, og ei lita jente som gråt fikk virkelig gjennomgå. Fikk ikke akkurat mer lyst å sende datteren min til dagmamma etter dette... Foreldrene til barna kan jo umulig vite hvordan det står til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sendt barna mine verken til dagmamma eller familiebarnehage. Da hadde jeg heller blitt hjemme...

Skrevet

Du burde sagt det høyt....."hun får virkelig gjennomgå hun der".....

Stakkars barn ja.

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg hadde turt. Var ganske hissige damer dette her!

Skrevet

Stakkars små.

Vi får ikke bhg plass og må nok få dagmamma. Hjelp har ikke lyst.

Skrevet

Huff, så ubehagelig :/

Men bare så det er sagt: det FINS flotte dagmamma'er der ute også :) Heldigvis!!!

Skrevet

skal ikke ha gutten min oss dagmamma vet aldri hva som skjer.

men sikkert mange flinke å altså,

Skrevet

vi har ikke barnehageplass så jeg skal gå hjemme et år til gleder meg

Skrevet

Æsj.. traff på ei heks av ei dame i en barnehage på tur en gang. 3 gutter som leka i hagen vår plutselig, og den syke dama fra barnehagen som henta guttene gjør meg kvalm når jeg tenker på henne. Hun kjefta så jævlig på de stakkars guttene... Skikkelig brølte til de, mens jeg sto der. Angra på at jeg hadde ringt barnehagen da ja. Dessverre rømte guttene til hagen vår enda en gang og jeg var nødt til å følge guttene tilbake til den heksa. Og hun kjefta og hylte :(.. Skjønner ikke at hun kan oppføre seg sånn uten at foreldre eller "medtanter" reagerer. Må jo være ped. leder eller styrer!! Kan bare tenke meg hvordan enkelte dagmammaer styrer med de stakkars små.. Ingen som er sammen med de om dagene og følger med.

Skrevet

Jeg lurer egentlig litt på om de jobbet i en barnehage. Snakket om at de ikke fikk mat når de kom tilbake til barnehagen, så det var bare å spise nå. Var kanskje en familiebarnehage? De er vel ofte litt mindre styrt og kontrollert? Jeg hadde bare lyst å ta med meg alle barna hjem og være snill med dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...