Gå til innhold

nettopp klikka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

off stakkars de hjemma nå..har akkurat fått ei sinne bølga over meg pga mannen ikke grillet skikkelig å hadde så god tid opp mot halvannen time å der sto jeg kvalm å sulten å vill ehelst spist et par brødskiver heller,men nei ikke det...så sko han på motorsykkeltur etterpå å la meg stå igjen me alt driden etter grillingen,legge på nytt på senga i tillegg til å lese å legge mini i hjemmet..alt dette uten energi for jeg har ikke spist etter jeg klikket ble plutsleligt mett...har kun spist en halv pakke nudler i dag...å bekkenet værker å ryggen å er totalt sleden å sint....off hjalp å skrive her,når jeg leser gjennom nå virker jeg ganske egoistisk og...off.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er nok ikke den eneste som klikker litt innimellom. Jeg ble så sint på samboern i dag da jeg skulle vise han noe jeg synes var morsomt også syntes ikke han det var så morsomt..hehe, det var da også noe å bli sint for:) Han synes heldigvis jeg er søt når jeg blir så sint for merkelige ting, så det gikk fort over. Men da måtte jeg gråte litt fordi han var så snill med meg..hehe..hormoner i sving ja;)

Skrevet

Jeg og sambo hadde i dag en heftig krangel fordi jeg ikke ville ha tomatpurre på min del av pizzaen. Jeg var sur lenge etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...